Newsletter

Zapisz się do newslettera aby znać najnowsze informacje inwestycyjne.
Akcpetuję Regulamin Newslettera

zapisz się

Mieszkańcy pytają Burmistrz odpowiada

W każdy wtorek w godz
8:00 - 14:00
burmistrz jest do Państwa dyspozycji pod numerem:
74 8560 530

Projekty Unijne

Projekty Unijne

Komunikaty

14.10.2019 r.

PROGNOZA NIEBEZPIECZNYCH ZJAWISK METEOROLOGICZNYCH


14.10.2019 r.

ZAPRASZAMY WSZYSTKICH NA PIKNIK ORGANIZOWANY PRZEZ CENTRUM KULTURY

Aktualności

ODSŁUCHAJ
08.07.2022

Usuwają azbest

Zdjęcie Artykułu

Gmina Strzegom otrzymała kolejny raz dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu na zadanie pn. "Usuwanie wyrobów zawierających azbest zlokalizowanych na terenie gminy Strzegom w 2022 roku". Prace już się rozpoczęły.

Na zdjęciu moment wywożenia ściągniętego azbestu z jednej z posesji na terenie gminy Strzegom

 

Dotacja została przyznana w kwocie 30 600,64 tys. zł przy całkowitym koszcie zadania, które oszacowano na kwotę 118 399,10 tys. zł. Do unieszkodliwienia jest w sumie 109,288 Mg wyrobów zawierających azbest z 53 posesji (107,99 Mg + pakowanie, załadunek, transport 1,3 Mg).

Zadanie na zlecenie gminy Strzegom wykonuje firma: Logistyka Odpadów-Realizacje sp. z o. o. z Bielska-Białej.

Tradycyjnie przypominamy, że w ramach zadania firma demontuje elementy pokrycia dachu, oczyszcza teren z pyłu azbestowego oraz pakuje, ładuje i przekazuje do unieszkodliwienia wytworzone odpady azbestowe. Mieszkańcy nie zapłacą za te czynności. Jedynym kosztem po ich stronie pozostanie wykonanie nowego pokrycia dachu.

 

Logotyp Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Autor: Strzegom
Liczba wyświetleń: 778

Powrót