Newsletter

Zapisz się do newslettera aby znać najnowsze informacje inwestycyjne.
Akcpetuję Regulamin Newslettera

zapisz się

Mieszkańcy pytają Burmistrz odpowiada

W każdy wtorek w godz
8:00 - 14:00
burmistrz jest do Państwa dyspozycji pod numerem:
74 8560 530

05.07.2019

UKS "Aktywna Kostrza" na obozi

Zdjęcie Artykułu

W poniedziałek, 24 czerwca, grupa 46 dzieci i młodzieży z Kostrzy i okolic wraz z opiekunami wyjechała na sześciodniowy obóz sportowo- profilaktyczny do Zakopanego. Organizatorem wyjazdu był Uczniowski Klub Sportowy „Aktywna Kostrza”, który działa przy PSP im. Jana Pawła II w Kostrzy.  Część środków finansowych została pozyskana z Gminy Strzegom w ramach konkursu ofert na realizację zadań publicznych z obszaru przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym.

W drodze do Zakopanego zawitaliśmy do Parku Rozrywki "Energylandia" w Zatorze, gdzie mogliśmy oddać się zabawowemu szaleństwu i poczuć moc adrenaliny na ekstremalnych zjeżdżalniach.

Drugi dzień spędziliśmy na kąpielisku termalnym na Polanie Szymoszkowej w Zakopanem. Pogoda dopisała i żadna chmurka nie przesłaniała nam pięknego widoku na Giewont.
Trzeciego dnia, pod opieką przewodnika, udaliśmy się na wędrówkę Doliną Kościeliską.

Wróciliśmy zmęczeni, ale pełni wrażeń.

Czwartego dnia wjechaliśmy koleją linową na Gubałówkę, skąd podziwialiśmy piękne widoki Tatr. Po południu natomiast uczestniczyliśmy w gawędzie o modzie góralskiej i przymierzaliśmy stroje góralskie. Tego dnia odbył się również chrzest kolonisty, podczas którego wszyscy spisali się znakomicie.

Piątego dnia pojechaliśmy do Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej, przeszliśmy się Krupówkami, skąd udaliśmy się na spacer drogą Pod Reglami, która zaprowadziła nas aż pod skocznię narciarską. Tam każdy mógł zaopatrzyć się w pamiątki.

Popołudniami mogliśmy korzystać z placu zabaw, nowoczesnego Orlika oraz ośrodkowego basenu. Rozgrywaliśmy mecze piłki nożnej i siatkowej. Czas poświęcaliśmy również na zajęcia profilaktyczne.

Niestety, wszystko, co dobre szybko się kończy. Nadszedł czas powrotu. W drodze do domu wstąpiliśmy jeszcze do Krakowa na Wawel oraz do smoka wawelskiego. Do domów wróciliśmy zmęczeni, ale też zadowoleni i pełni wrażeń, które z pewnością pozostaną w naszej pamięci na długo.

Uczniowski Klub Sportowy "Aktywna Kostrza" dziękuje Gminie Strzegom za wsparcie finansowe wyjazdu.

Autor: UKS "Aktywna Kostrza"