W każdy wtorek w godz
11:30 - 14:00
burmistrz jest do Państwa dyspozycji pod numerem:
74 8560 530
Na zdjęciu moment wywożenia ściągniętego azbestu z jednej z posesji na terenie gminy Strzegom.
Dotacja została przyznana w kwocie 66,15 tys. zł przy całkowitym koszcie zadania, które oszacowano na kwotę 138,68 tys. zł. Do unieszkodliwienia jest 134,99 Mg wyrobów zawierających azbest z 66 posesji.
Zadanie na zlecenie gminy Strzegom wykona firma: Paź Bogusław - Auto-Złom, Usługi Pogrzebowe "Eden", Ventra Hurtownia Olejów Bogusław Paź ze Świniar Starych.
Przypomnijmy, że w ramach zadania firma zdemontuje elementy pokrycia dachu, oczyści teren z pyłu azbestowego oraz zapakuje, załaduje i przekaże do unieszkodliwienia wytworzone odpady azbestowe. Mieszkańcy nie zapłacą za te czynności. Jedynym kosztem po ich stronie pozostanie wykonanie nowego pokrycia dachu.
Logotyp Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu