W każdy wtorek w godz
11:30 - 14:00
burmistrz jest do Państwa dyspozycji pod numerem:
74 8560 530
Program przewiduje dofinansowanie w formie dotacji do 100% kosztów kwalifikowanych. Beneficjentami programu są jednostki samorządu terytorialnego, a ostatecznymi odbiorcami korzyści będą posiadacze odpadów z folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej.
Niezbędnym do realizacji programu jest zebranie informacji dotyczących posiadanych przez mieszkańców gminy Strzegom odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj.:
W związku z powyższym mieszkańcy, zainteresowani usunięciem folii i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej, muszą złożyć ankietę celem inwentaryzacji odpadów z działalności rolniczej. Wypełnione ankiety należy składać w Urzędzie Miejskim w Strzegomiu - Rynek 38, 58-150 Strzegom pok. 16 (Wydział Gospodarki Odpadami Komunalnymi) w terminie do 9 września 2021 r. Wzór ankiety można pobrać w tut. urzędzie w pok. 16 oraz ze strony internetowej urzędu.
Telefon kontaktowy w sprawie ankiet: 74 85 60 570 (Wydział Gospodarki Odpadami Komunalnymi).
Po dokonaniu oceny ankiet z inwentaryzacji podjęta zostanie decyzja o możliwości pozyskania przez gminę Strzegom dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.