W każdy wtorek w godz
11:30 - 14:00
burmistrz jest do Państwa dyspozycji pod numerem:
74 8560 530
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza wszystkich przedsiębiorców działających w branży turystycznej do udziału w siódmej edycji ogólnopolskiej akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY. Celem akcji jest wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce. Biorący w niej udział przedsiębiorcy dostrzegają jeszcze więcej zalet.
— Dzięki udziałowi w akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY obłożenie na naszych atrakcjach stałych wzrosło średnio o ponad 40% w porównaniu z okresem analogicznym. Dzięki akcji kultura staje się bardziej dostępna — powiedziała Beata Krokosz, z Europejskiego Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie.
— Akcja POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY to bardzo ciekawa inicjatywa. Pokazuje Polakom, że podróżowanie nie musi być drogie – co doskonale wpisuje się w misję naszej firmy – portalu umożliwiającego rezerwacje hoteli w promocyjnych cenach. Po raz trzeci wzięliśmy udział w akcji i z każdą kolejną jesteśmy coraz bardziej zadowoleni — dodał Juliusz Fiedler dyrektor operacyjny portalu Triverna.pl.
— Jestem bardzo zadowolona z udziału w akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY. Wszystkie dostępne pokoje wyprzedały się już w pierwszych dniach. Dlatego tez bierzemy udział w edycji jesiennej — mówi Renata Szczygieł z Agroturystyki NAD STAWEM Zamość.
— Z wielką przyjemnością po raz kolejny włączyliśmy się w akcję POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY. Wspólne działania wielu podmiotów m.in. hoteli, restauracji, przewoźników ale także muzeów czy innych atrakcji turystycznych stawia tę inicjatywę pośród szczególnie wyczekiwanych w kalendarzu turysty. Muzeum Zamkowe w tych dniach odwiedzają liczne grupy turystów, które z uznaniem wypowiadają się o akcji — wyjaśnił Mariusz Stankiewicz z Działu Promocji i Rozwoju Muzeum Zamkowego w Malborku.
Rejestracja partnerów trwa do 13 października. Sprzedaż ofert ruszy 30 października, a finał akcji zaplanowano na weekend od 22 do 24 listopada.
Akcja w tym roku będzie promowana także w dziewięciu krajach ościennych. Tym samym przedsiębiorcy, którzy zgłoszą się do akcji mogą spodziewać się turystów także z Niemiec, Czech, Słowacji, Ukrainy, Białorusi, Litwy, Rosji, Norwegii i Szwecji.
Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w mass mediach i środkach transportu (kampania reklamowa w Internecie, w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus). W poprzedniej – wiosennej edycji akcji wzięło udział 894 partnerów, którzy zaoferowali swoje usługi w obniżonych cenach blisko 200 tysiącom turystów.
— Głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna. Wspólnie działając przedsiębiorcy mają większe szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem. Dla partnerów naszej akcji, to także doskonała okazja do darmowej reklamy. Tym bardziej, że najbliższa edycja akcji po raz pierwszy będzie promowana także na dziewięciu rynkach zagranicznych — mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Polska Organizacja Turystyczna ułatwiła proces rejestracji dla partnerów siódmej edycji. Stworzono panel administracyjny, do którego, dzięki funkcji rejestracji i logowania, zarejestrowane podmioty będą miały stały dostęp – również na poczet przyszłych edycji akcji. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Dołączenie do akcji zajmuje jedynie kilka minut. Tam też znajdują się szczegółowe informacje na temat akcji, regulamin oraz instrukcja zgłaszania ofert.