W każdy wtorek w godz
11:30 - 14:00
burmistrz jest do Państwa dyspozycji pod numerem:
74 8560 530
Nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy (instytucje, szkoły, cmentarze, hotele, restauracje, sklepy itp.), a powstają odpady komunalne, zostały objęte gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi zgodnie z uchwałą nr 77/15 Rady Miejskiej w Strzegomiu z dnia 30 września 2015 r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Na podstawie art. 6c ust. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399) burmistrz Strzegomia informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Strzegom od dnia 1 kwietnia 2025 r. do dnia 31 marca 2027 r.
W związku z powyższym burmistrz Strzegomia wyznacza termin od dnia 12 listopada 2024 r. do dnia 31 stycznia 2025 r. (81 dni) na:
Oświadczenia są skuteczne od dnia 1 kwietnia 2025 r., tj. od dnia, w którym zacznie obowiązywać kolejna umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Strzegom i nie mogą być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy.
UWAGA!
Pisemne oświadczenia wraz z kopią umowy prosimy składać do dnia 31 stycznia 2025 r. na adres:
Dodatkowych informacji udziela naczelnik Wydziału Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Transportu w UM w Strzegomiu – tel. kontaktowy 74 8560 562.
Wykaz przedsiębiorców odbierających odpady komunalne w gminie Strzegom, wpisanych do rejestru działalności regulowanej, znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Strzegomiu: https://bip.strzegom.pl w zakładce „Rejestry”.
Bezpośredni link do rejestru: https://bip.strzegom.pl/public/get_file.php?id=575995
Do pobrania: