W każdy wtorek w godz
11:30 - 14:00
burmistrz jest do Państwa dyspozycji pod numerem:
74 8560 530
Tak jak w latach poprzednich, w roku 2019 gmina Strzegom zamierza również przystąpić do programu organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, mającego na celu usuwanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
W ramach realizacji zadania zabierane będą elementy zawierające azbest. Teren zostanie oczyszczony z pyłu azbestowego, a odpady zostaną przekazane do unieszkodliwienia.
W związku z powyższym mieszkańcy, którzy nie zdążyli jeszcze złożyć deklaracji chęci pozbycia się azbestu ze swojej posesji winni jak najszybciej je złożyć. Pozwoli to gminie na prawidłowe i sprawne przygotowanie wniosku o dotację.
Deklaracje usunięcia wyrobów zawierających azbest należy składać do dnia 28.06.2019 r. w Urzędzie Miejskim w Strzegomiu:
- Wydział Obsługi Interesanta - pokój nr 15.