Newsletter

Zapisz się do newslettera aby znać najnowsze informacje inwestycyjne.
Akcpetuję Regulamin Newslettera

zapisz się

Mieszkańcy pytają Burmistrz odpowiada

Projekty Unijne

Projekty Unijne

Aktualności

ODSŁUCHAJ
17.06.2019

Usuwanie azbestu 

Zdjęcie Artykułu

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu 14 czerwca br. poinformował na swojej stronie internetowej, że przystąpił do realizacji "Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest". Szczegółowe ogłoszenie o naborze wniosków dla jednostek samorządu terytorialnego zostanie opublikowane w późniejszym terminie.

Tak jak w latach poprzednich, w roku 2019 gmina Strzegom zamierza również przystąpić do programu organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, mającego na celu usuwanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.

W ramach realizacji zadania zabierane będą elementy zawierające azbest. Teren zostanie oczyszczony z pyłu azbestowego, a odpady zostaną przekazane do unieszkodliwienia.

W związku z powyższym mieszkańcy, którzy nie zdążyli jeszcze złożyć deklaracji chęci pozbycia się azbestu ze swojej posesji winni jak najszybciej je złożyć. Pozwoli to gminie na prawidłowe i sprawne przygotowanie wniosku o dotację.

Deklaracje usunięcia wyrobów zawierających azbest należy składać do dnia 28.06.2019 r. w Urzędzie Miejskim w Strzegomiu:
- Wydział Obsługi Interesanta - pokój nr 15.

Autor: Strzegom
Liczba wyświetleń: 1154

Powrót