Newsletter

Zapisz się do newslettera aby znać najnowsze informacje inwestycyjne.
Akcpetuję Regulamin Newslettera

zapisz się

Mieszkańcy pytają Burmistrz odpowiada

W każdy wtorek w godz
11:30 - 14:00
burmistrz jest do Państwa dyspozycji pod numerem:
74 8560 530

Projekty Unijne

Projekty Unijne

Aktualności

ODSŁUCHAJ
09.06.2021

Dofinansowanie na usuwanie azbestu – krótki czas na złożenie deklaracji!

Zdjęcie Artykułu

Gmina Strzegom informuje, że Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej podjął decyzję o uruchomieniu dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na zadanie związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest w 2021 roku.

Na zdjęciu moment usuwania azbestu.

 

Przypomnijmy, że w ramach zadania firma zabierze elementy pokrycia dachu, oczyści teren z pyłu azbestowego oraz zapakuje, załaduje i przekaże do unieszkodliwienia wytworzone odpady azbestowe. Mieszkaniec gminy nie zapłaci za te czynności. Jedynym kosztem po jego stronie pozostanie wykonanie nowego pokrycia dachu.

Chętnych zapraszamy do złożenia deklaracji w nieprzekraczalnym terminie do 14 czerwca 2021 r. Deklarację należy złożyć w Wydziale Obsługi Interesantów w Urzędzie Miejskim w Strzegomiu (parter) lub wysłać na adres e-mailowy strzegom@strzegom.pl 

Informacji udziela Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Wsi w UM w Strzegomiu – nr telefonu - 74 8560 531.

Burmistrz Strzegomia przeprasza za tak krótki czas na złożenie deklaracji, ale związane jest to z zakończeniem naboru, który planowany jest na 25 czerwca br.

 


PLIK DO POBRANIA:

Ikona pdfDEKLARACJA, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [98.74 KB]

Ikona docDEKLARACJA, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [26.50 KB]


 

Autor: Strzegom
Liczba wyświetleń: 1075

Powrót