W każdy wtorek w godz
11:30 - 14:00
burmistrz jest do Państwa dyspozycji pod numerem:
74 8560 530
Na zdjęciu moment wywożenia ściągniętego azbestu z jednej z posesji na terenie gminy Strzegom
Dotacja została przyznana w kwocie 30 600,64 tys. zł przy całkowitym koszcie zadania, które oszacowano na kwotę 118 399,10 tys. zł. Do unieszkodliwienia jest w sumie 109,288 Mg wyrobów zawierających azbest z 53 posesji (107,99 Mg + pakowanie, załadunek, transport 1,3 Mg).
Zadanie na zlecenie gminy Strzegom wykonuje firma: Logistyka Odpadów-Realizacje sp. z o. o. z Bielska-Białej.
Tradycyjnie przypominamy, że w ramach zadania firma demontuje elementy pokrycia dachu, oczyszcza teren z pyłu azbestowego oraz pakuje, ładuje i przekazuje do unieszkodliwienia wytworzone odpady azbestowe. Mieszkańcy nie zapłacą za te czynności. Jedynym kosztem po ich stronie pozostanie wykonanie nowego pokrycia dachu.
Logotyp Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu