W każdy wtorek w godz
11:30 - 14:00
burmistrz jest do Państwa dyspozycji pod numerem:
74 8560 530
Na zdjęciu grafika zachęcająca mieszkańców do konsultowania uchwały RM w Strzegomiu
Projekt uchwały oraz formularz wnoszenia wniosków i uwag zamieszczony został w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Wiadomości”. Konsultacje rozpoczęły się 10 września i potrwają do 24 września.
Zainteresowane osoby i podmioty, swoje uwagi i wnioski dotyczące przedmiotu konsultacji, mogą składać na formularzu: osobiście w Wydziale Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Strzegomiu (parter, pok. nr 15), drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Strzegomiu, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom (decyduje data wpływu do urzędu) oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres fundusze@strzegom.pl (w tytule wiadomości należy wpisać „Uwagi do zasad i trybu przeprowadzania konsultacji”).
- Zapraszam do zapoznania się z proponowanymi zasadami konsultacji z mieszkańcami. Zgodnie z nimi gmina będzie z państwem konsultować wszystkie ważne sprawy. Jeżeli macie państwo inne pomysły lub sugestie, proszę o ich przekazanie do Urzędu Miejskiego. Wszystkie z nich rozważymy tak, aby proces konsultacji społecznych był przejrzysty i przyjazny dla każdej z zainteresowanych stron – zaznacza burmistrz Strzegomia Krzysztof Kalinowski.
Uchwała w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych ma porządkować kwestie związane z udziałem mieszkańców gminy Strzegom w rozwiązywaniu ważnych lokalnych problemów. Ponadto, ma zapewnić, że w przypadku zaistnienia sytuacji wymagającej konsultacji społecznych, będą one przeprowadzone w oparciu o znane mieszkańcom zasady.
WIĘCEJ INFORMACJI: https://bip.strzegom.pl/public/?id=1159