Ukończyła m.in. studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym na kierunku „Skuteczny menedżer nowoczesnej firmy” oraz w Międzynarodowej Wyższej Szkole Logistyki „New Public Menagement”.
Nowa sekretarz gminy Strzegom posiada ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w samorządzie gminnym. Zatrudniona była m.in. w Referacie Organizacyjnym, Oświaty, Administracyjno-Gospodarczym, pracowała ponadto jako kierownik kancelarii tajnej i kierownik urzędu stanu cywilnego.
Znana jest z aktywności społecznej, chętnie włącza się w różnego rodzaju przedsięwzięcia na rzecz mieszkańców.
- Beata Nejman to osoba bardzo pracowita, doświadczona i kompetentna. Zawsze z ogromnym zaangażowaniem realizuje powierzone zadania. Wierzę, że nasza współpraca będzie się układała wzorowo – podkreśla burmistrz Strzegomia Krzysztof Kalinowski.