Newsletter

Zapisz się do newslettera aby znać najnowsze informacje inwestycyjne.
Akcpetuję Regulamin Newslettera

zapisz się

Mieszkańcy pytają Burmistrz odpowiada

Projekty Unijne

Projekty Unijne

Aktualności

ODSŁUCHAJ
15.10.2025

Zakończono realizację zadania pod nazwą „Rozbudowa (modernizacja) infrastruktury gospodarki odpadami w Gminie Strzegom – etap I”

Zdjęcie Artykułu

Przedmiotem zamówienia było wykonanie I etapu robót budowlanych wraz z dostawą wyposażenia w ramach zadania polegającego na rozbudowie (modernizacji) infrastruktury gospodarki odpadami w Gminie Strzegom na potrzeby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.

W ramach I etapu zakres robót budowlanych obejmował m.in.: przebudowę istniejących linii kablowych elektrycznych wraz z oświetleniem terenu, rozbudowę kanalizacji kablowej teletechnicznej a także instalacji kanalizacji deszczowej, sanitarnej oraz wodociągowej, montaż zbiornika p.poż na wodę, wykonanie stanowiska poboru wody dla wozów bojowych straży pożarnej, ogrodzenie terenu, zakup i dostawę wyposażenia: kontenerów do segregacji odpadów komunalnych wraz z plandekami zabezpieczającymi środowisko gruntowo-wodne przed zanieczyszczeniem, kontenerów typu KOLEBA, kontenerów na odpady niebezpieczne typu ASB, pojemnika na zanieczyszczone opakowania, pojemników wrzutnia na leki, kontenera na świetlówki, pojemników na baterie/akumulatory, wózka widłowego, wózka paletowego, plandek na kontenery do transportu odpadów, wanien ociekowych, wagi ręcznej.

Koszt robót I etapu: 2.408.503,74 zł. Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja 8 w kwocie 1.957.000,00zł.

Wykonawcą robót była firma „BUDOSPRZĘT- WAŁBRZYCH” Sp. z o.o. z Wałbrzycha.

Autor: Marek Jakubina
Liczba wyświetleń: 218

Powrót