W każdy wtorek w godz
11:30 - 14:00
burmistrz jest do Państwa dyspozycji pod numerem:
74 8560 530
Na zdjęciu moment usuwania azbestu.
Przypomnijmy, że w ramach zadania firma zabierze elementy pokrycia dachu, oczyści teren z pyłu azbestowego oraz zapakuje, załaduje i przekaże do unieszkodliwienia wytworzone odpady azbestowe. Mieszkaniec gminy nie zapłaci za te czynności. Jedynym kosztem po jego stronie pozostanie wykonanie nowego pokrycia dachu.
Chętnych zapraszamy do złożenia deklaracji w nieprzekraczalnym terminie do 14 czerwca 2021 r. Deklarację należy złożyć w Wydziale Obsługi Interesantów w Urzędzie Miejskim w Strzegomiu (parter) lub wysłać na adres e-mailowy strzegom@strzegom.pl
Informacji udziela Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Wsi w UM w Strzegomiu – nr telefonu - 74 8560 531.
Burmistrz Strzegomia przeprasza za tak krótki czas na złożenie deklaracji, ale związane jest to z zakończeniem naboru, który planowany jest na 25 czerwca br.
PLIK DO POBRANIA: