Procedura skorzystania z pomocy Mobilnego urzędnika

ODSŁUCHAJ

Procedura skorzystania z pomocy Mobilnego urzędnik

Urząd Miejski w Strzegomiu jest przyjazny mieszkańcom, dlatego też wprowadził w nim usługę „Mobilnego urzędnika”, która ułatwi osobom w podeszłym wieku, osobom z niepełnosprawnościami lub innym osobom ze szczególnymi potrzebami załatwienie spraw w Urzędzie Miejskim w Strzegomiu.

Jeżeli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami, to możesz skorzystać z pomocy „Mobilnego urzędnika”.

Dzięki usłudze „Mobilny urzędnik” osoby te będą mogły liczyć na pomoc urzędnika, który osobiście dotrze do ich miejsca zamieszkania na terenie Gminy.

Chęć skorzystania z pomocy „Mobilnego urzędnika” możesz zgłosić:

  • telefonicznie pod numerem: 74 85 60 599;
  • wysyłając e-mail ze zgłoszeniem sprawy na adres: strzegom@strzegom.pl;
  • poprzez kontakt osobisty (np. Twój opiekun, sąsiad lub członek rodziny mogą zgłosić taką potrzebę na miejscu w urzędzie w Wydziale Obsługi Interesantów pok. Nr 15).

W zgłoszeniu:

  • poinformuj o potrzebie skorzystania z usługi „Mobilny urzędnik”,
  • krótko wyjaśnij, czego dotyczy sprawa,
  • podaj numer telefonu do kontaktu

Pracownik Urzędu Miejskiego w Strzegomiu skontaktuje się z Tobą, aby ustalić sposób załatwienia sprawy i dogodny termin wizyty. Urzędnik dostarczy potrzebne dokumenty do Twojego domu i pomoże w ich wypełnieniu.

Koordynatorem usługi "Mobilny urzędnik" jest Koordynator do spraw dostępności.

Wyjątkiem skorzystania z usługi „Mobilny urzędnik" stanowią te usługi, które zgodnie z przepisami prawa wymagają osobistej wizyty w Urzędzie Miejski w Strzegom, np. potwierdzenie profilu zaufanego.

W przypadku złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego należy skontaktować się do Urzędu Miasta w Świdnicy numer telefonu 74 85 62 816 lub 74 85 62 817.

Przygotowała: Koordynator do spraw dostępności – Dorota Kliza
data: 10.03.2025r.

Powrót