Mieszkańcy pytają? - Burmistrz odpowiada

ODSŁUCHAJ
23.10.2020

Imię/nick: Arek

Zdjęcie Artykułu

Witam, od początku października funkcjonuje u nas komunikacja publiczna, a już dawno przed jej uruchomieniem mieszkańcy otrzymali ulotki informacyjne wraz z cennikiem biletów oraz karnetów. Problem w tym, że u kierowców można kupić jedynie bilety na dany przejazd, po zapytaniu o karnet miesięczny kierowca odsyła nas do dworca głównego. Po wybraniu się na dworzec główny pani pracująca tam grzecznie nas informuje, że owszem, takie karnety są w sprzedaży, jednak nie miała ona szkolenia z tym związanego i niestety nie wie, jak je wystawiać. Osobiście uważam, że ta pani zachowała się w pełni profesjonalnie i uprzejmie, nie mam do niej żadnych pretensji. Jednak osoby z góry powinny zapewnić pracownikom szkolenie w celu prawidłowego funkcjonowania komunikacji publicznej, jeszcze zanim została ona wprowadzona w życie. Mieszkańcy niestety muszą przez to wydawać więcej pieniędzy na transport do pracy. Czy możemy oczekiwać, że zrobi pan coś w tej sprawie? Pozdrawiam.


ODPOWIEDŹ:

Zapewnienie prawidłowej dystrybucji biletów spoczywa na operatorze publicznego transportu zbiorowego w gminie Strzegom - firmie POLBUS PKS Sp. z o. o. we Wrocławiu. W przypadku biletu miesięcznego pierwszy zakup musi być dokonany w kasie biletowej ze względu na konieczność wprowadzenia danych pasażera do systemu informatycznego operatora. Stacjonarny punkt sprzedaży biletów znajduje się na dworcu autobusowym przy ul. Dworcowej. Natomiast zakup biletu miesięcznego w kolejnych miesiącach może być realizowany bezpośrednio u kierowców. Aby usprawnić ten proces, polecono operatorowi, firmie POLBUS PKS Sp. z o. o. we Wrocławiu, dokonać ponownego przeszkolenia kierowców oraz pań pracujących na dworcu w zakresie obsługi kas fiskalnych. Takie przeszkolenie odbędzie się w przyszłym tygodniu.

Pozdrawiam
Zbigniew Suchyta

Autor: Strzegom
Liczba wyświetleń: 180

Powrót