ODPOWIEDŹ:
W 2019 r. gmina Strzegom zaplanowała stosowne środki w budżecie, a następnie podpisała umowę na opracowanie dokumentacji projektowej dla zdania pn. ,,Przebudowa drogi gminnej nr 110783D ul. Morska w Strzegomiu". W ramach opracowanej dokumentacji miała zostać wykonana m. in.: nowa jezdnia o nawierzchni asfaltowej na odcinku od ul. Szarych Szeregów do drogi krajowej nr 5, z uwzględnieniem terenu PKP, miał powstać nowy chodnik do terenu PKP oraz nowe oświetlenie uliczne na całym w/w odcinku. Niestety, w związku z zaistniałymi czynnikami zewnętrznymi, niezależnymi od nas, jak pandemia COVID-19 oraz towarzyszącymi jej negatywnymi zjawiskami społeczno-gospodarczymi, projektant opracowujący dokumentację projektową napotkał problemy, które uniemożliwiły mu skuteczną realizację powierzonego mu zadania. Mając na uwadze powyższe, umowa została rozwiązana za porozumieniem stron. Natomiast w kwestii sprzątania ul. Morskiej w Strzegomiu, to na dzień dzisiejszy nie mieliśmy sygnałów ze strony mieszkańców o takiej konieczności. Pani monit traktujemy jako sygnał - w związku z powyższym zgłosimy konieczność sprzątania ul. Morskiej na całym jej odcinku.
Pozdrawiam
Zbigniew Suchyta